fredag 20 maj 2011

Ett härligt bråk!

I morse blev det bråk vid frukostbordet, men ett härligt bråk!
Jojo säger:
-Jag vill att mamma ska vara min lärare!
-Nej, hon ska vara min lärare, eller hur mamma? säger äldsta killen.
-Neeeeej!!Hon ska vara min lärare! skriker prinsessan

Och så är bråket i full gång! Tillslut enas de om att jag ska ha ett rullande schema så att jag kan vara allas lärare. Alla barnen tycker bra om sina fröknar, så jag blir lite förvånad över detta bråk, men samtidigt blir jag glad och stolt!
Tänk att jag betyder så mycket för dom, och det vill jag göra. Jag vill ta stor plats i deras liv och jag vill ha en stor plats i deras hjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Orkar inte be säger du din sorg din längtan din ångest  är bön i sig  Din trasighet ett öppet sår  Finns det en starkare bön  Dina tunga suc...