tisdag 23 februari 2010

Gummibjörnen anfaller!

"Gummibjörnen! Snälla pappa sätt på Gummibjörnen. Nuuuu vill jag att du ska sätta på Gummibjörnen!!"

Ja, så låter det varje dag just nu. Alla barnen har av någon anledning blivit helt tokiga i Gummibjörnen. För er som inte har hört sången så kan ni lyssna genom att klicka här

Men innan ni lyssnar bör ni läsa detta. Sången är starkt beroendeframkallande och kan ge upphov till allvarliga biverkningar. Att lyssna mer än 5 min per dag är inte att rekommendera.

Om du får i dig för stor dos så ge akt på följande tre faser:

Fas 1 Du nynnar för dig själv när du diskar "Jag är en Gummibjörn, en Gummibjörn...
När du ska sova fortsätter sången eka i ditt huvud.
Denna fas är övergående och kräver i regel ingen behandling, även om symptomen kan vara nog så besvärande.

Fas 2 Du sjunger högt för dig själv på ICA-affären när du lägger upp varorna på bandet.
Du bör kontakta din husläkare eller ringa sjukvårdsrådgivningen. Tveka inte att ringa, vem som helst kan drabbas!

Fas 3 Du är på anställningsintervju och blir ombedd att berätta lite om dig själv, varpå du börjar sjunga "Jag är en Gummibjörn...
Kontakta omedelbart psykakuten. Det finns effektiva avvänjningsmetoder och chanserna till ett normalt liv är goda

1 kommentar:

  1. Huvva! Jag vågade bara lyssna på halva för säkerhets skull. Man ska akta sej för droger.

    SvaraRadera

Kvällspromenad Våren är löfte är hopp i varje blomma ljusgrönt jubel  Körsbärsträdet står brud  skir och oskuldsfull I skönheten avtecknar s...