torsdag 17 juni 2010

Dansa mot gryningen!

Äntligen har jag hört honom spela min fina lillebror! Jag skäms över att det inte har blivit av tidigare, alltid har det varit något att skylla på, typ amning och graviditeter! Men nu var det alltså äntligen dax att få se och höra "Räfven"

Vilken underbar kväll! Jag älskar deras musik, den är helt galen! Jag har ju såklart hört deras skivor, men att få se dom live var något helt annat. Och att få se sin egen bror på scenen med saxen, så oroligt stolt och glad jag kände mig! (Jag minns hur han en gång lånade hem en sax och började öva i förrådet, vem trodde då att han skulle stå på scen en dag!)

Spela för mig, spela livets svindlande sång, så ska jag dansa genom nattens mörker mot gryningen.

1 kommentar:

  1. Hoppet lever!
    Kram Anna!
    (Men varför kom inlägget först idag om det skrevs den 17:de..?)

    SvaraRadera

Orkar inte be säger du din sorg din längtan din ångest  är bön i sig  Din trasighet ett öppet sår  Finns det en starkare bön  Dina tunga suc...