onsdag 24 mars 2010

Långa blöjbyten!

Hon är 8 månader nu och blöjbytena tar bara längre och längre tid.
Jag kan helt enkelt inte korta ner dom!

Hon har börjat äta mat nu vilket innebär helsanering efter varje måltid. Av med alla kläder! Och när hon ligger där på skötbordet med sin runda goa mage och tjocka härliga lår, ja då måste jag bara ta upp henne och gosa med henne! Hon lägger sin arm runt min hals och bubblar och slaskar på min hud. Så står jag där med henne, länge, länge och bara njuter av att min lilla skatt!
Jag vet ju hur fort det går, snart är bebistiden förbi. Så blöjbytena får ta alla tid i världen!

Bara så att ni vet, bebben har öronflax (öronvax)enligt storasyster!

1 kommentar:

Kvällspromenad Våren är löfte är hopp i varje blomma ljusgrönt jubel  Körsbärsträdet står brud  skir och oskuldsfull I skönheten avtecknar s...